Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Hvordan går det med dere alenemødre da? Hva har dere i mnd? Jeg har blitt alenemor nå, å skal ned til NAV i morgen å søke om hjelp Men må jeg ha noe eget for å få søkt, jeg bor til mine foreldre nå inntil jeg får litt penger å finner noe eget til meg og min sønn? var det lang saksbehandling til dere? Jeg gruer meg jeg, men vet vi kommer til å klare det. BF kan sitte hjemme å angre rævva av seg for at han gjorde det slutt.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Har svart deg på det andre innlegget =)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 trenger litt flere svar jeg. Hva har dere i mnd da? jobber dere? hvor mye husleie har dere, utgifter osv. Jeg er livredd jeg,men jeg vet innerst inne at vi skal klare det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå