Gå til innhold

alenemødre, se hit!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere alenemødre da? Hva har dere i mnd? Jeg har blitt alenemor nå, å skal ned til NAV i morgen å søke om hjelp :( Men må jeg ha noe eget for å få søkt, jeg bor til mine foreldre nå inntil jeg får litt penger å finner noe eget til meg og min sønn? var det lang saksbehandling til dere?

 

Jeg gruer meg jeg, men vet vi kommer til å klare det. BF kan sitte hjemme å angre rævva av seg for at han gjorde det slutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har svart deg på det andre innlegget =)

Skrevet

trenger litt flere svar jeg. Hva har dere i mnd da? jobber dere? hvor mye husleie har dere, utgifter osv. Jeg er livredd jeg,men jeg vet innerst inne at vi skal klare det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...