lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har ca 30 å kjøpe til. Har klar julegave til 23, er 7 som må få en liten ting ekstra aom jeg ikke har tenkt på ennå, men kanskje har til noen av de. Har da ca 7 julegaver igjen, og jeg vet hva jeg skal kjøpe til samboern, for han har ønsket seg noe. De fleste andre gavene som ikke er i boks er slike enkle julegaver, passer nok bra med sokker, truser ol. Har igjen å kjøpe til lillemor, men tror det blir ganske enkelt når det nermer seg og jeg ser hva hun trenger.
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Har ikke kjøpt en eneste. Jeg ber om ønsker i begynnelsen av november, og handler så mange som mulig hver gang jeg er i byen. Fungerer helt fint det =)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Kom godt i vei med gavene.. De siste årene har jeg stresset rundt i desember, og det skal og vil jeg ikke i år.. Så da begynte jeg heller tidlig i år..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2008 Samme her;) Fru HottenTott
katta og co Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har ikke kjøpt en enste en!! Jeg starter vel ikke før siste uken før jul;) Det er typisk meg hehe...
piano♫ Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har ikke begynt. Det er forbeholdt november og desember :-)
skorpionfruen Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg planlegger hvert år å starte leeenge før jul, men alle jeg kjenner har bursdag i de to mnd før jul. Svigerfar, tantebarn, lillebror, gubarn, svigersøster, mamma (jeg i nov) 8 venninner... så det er et styr å få unna dette. Men tenker jeg skal begynne snarest.
metaMORfose Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg skjønner ikke spørsmålet jeg altså........ )))))) hahaahhhhhaaaaa
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #9 Skrevet 14. oktober 2008 Eneste jeg har igjen er til samboer'n, men vet hva jeg skal gi så det er bare å få rotet seg i butikken. Også må vi finne på en ting til småtten som han trenger - tror det blir lekegrind, men han får den før jul altså. Er så deilig å slippe å tenke gaver i desember, da skal jeg bare slappe av, rydde og vaske litt og la julestemninga sige innover meg
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 14. oktober 2008 #10 Skrevet 14. oktober 2008 Har på plass 10 av drøyt 40 gaver, så er igrunnen godt igang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå