Gå til innhold

Hvor langt er vi kommet med julegavene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ca 30 å kjøpe til.

Har klar julegave til 23, er 7 som må få en liten ting ekstra aom jeg ikke har tenkt på ennå, men kanskje har til noen av de.

Har da ca 7 julegaver igjen, og jeg vet hva jeg skal kjøpe til samboern, for han har ønsket seg noe. De fleste andre gavene som ikke er i boks er slike enkle julegaver, passer nok bra med sokker, truser ol.

Har igjen å kjøpe til lillemor, men tror det blir ganske enkelt når det nermer seg og jeg ser hva hun trenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke kjøpt en eneste. Jeg ber om ønsker i begynnelsen av november, og handler så mange som mulig hver gang jeg er i byen. Fungerer helt fint det =)

Skrevet

Kom godt i vei med gavene.. De siste årene har jeg stresset rundt i desember, og det skal og vil jeg ikke i år.. Så da begynte jeg heller tidlig i år..

Skrevet

Samme her;) Fru HottenTott

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt en enste en!! Jeg starter vel ikke før siste uken før jul;) Det er typisk meg hehe...

Skrevet

Jeg har ikke begynt. Det er forbeholdt november og desember :-)

Skrevet

Jeg planlegger hvert år å starte leeenge før jul, men alle jeg kjenner har bursdag i de to mnd før jul. Svigerfar, tantebarn, lillebror, gubarn, svigersøster, mamma (jeg i nov) 8 venninner... så det er et styr å få unna dette. Men tenker jeg skal begynne snarest.

Skrevet

Jeg skjønner ikke spørsmålet jeg altså........ ;)))))))

hahaahhhhhaaaaa

Skrevet

Eneste jeg har igjen er til samboer'n, men vet hva jeg skal gi så det er bare å få rotet seg i butikken. Også må vi finne på en ting til småtten som han trenger - tror det blir lekegrind, men han får den før jul altså.

Er så deilig å slippe å tenke gaver i desember, da skal jeg bare slappe av, rydde og vaske litt og la julestemninga sige innover meg :)

Skrevet

Har på plass 10 av drøyt 40 gaver, så er igrunnen godt igang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...