Bare jeg er meg :o) Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Han er 2,5 år og alt jeg sier til han svarer han kjekt otayyy (okey) hehe Flere med 2 åringer som får mamma og pappa til å le seg skakke om dagen med ord og utrykk? Morsom alder
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Haha, det sier min lillegutt også. OKAAAIIII... på alt vi spør om. Og han elsker tog, eller TOGJJJEEEET (skulle tro vi var striler!) og sko er da altså SOOOOOOO. Han fyller tre år like før jul og først nå begynner det å komme noen ord. Jammen på tide! =)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Min sier: " jah.. mm.." Hvis jeg spør om han skal ha brød så svarer han "jah.. mm".. Hehe
Bare jeg er meg :o) Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2008 Hehe...morsomt Han vår er som et lite ekko om dagen.Jeg ler og ler av den lille gutten. Sier så mye rart. Storebroren på 8 sa mye rart han også...men han var ikke så snål som lillebror,hehe. Likalaka = sjokolade Heppert mei = hjelp meg Dongus = Magnus Lista er lang,hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå