velsignet med to Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Vil gjerne begynne med noe håndarbeid, men jeg kan absolutt ingenting. Tror jeg iallefall, har ikke prøvd noe særlig siden jeg hadde kunst- og håndverk på skolen. Er veldig mye alene på kveldstid etter at lillegutt er i seng, har jo alltids husarbeid som kan gjøres, meeen det blir veldig kjedelig i lengden med husarbeid som eneste kveldsaktivitet... Hva kan jeg begynne med som nybegynner? Gjerne nettbutikker..
Moi 32 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Strikking! Da kan du strikke både barneklær, dukkeklær og klær til deg selv! Det er veldig gøy og du kan begynne helt enkelt med f.eks et ensfarget skjerf. Det er mange som strikker, så om du hører litt rundt er det sikkert noen som kan hjelpe deg litt i gang. Jeg har begynt på en ullgenser til gutten min nå(1.gang på 18år jeg strikker..), og det satt merkelig nok i fingrene enda. Fikk hjelp med å komme i gang av min mor, og kjøpte garn, oppskrift og utstyr på Husfliden som sa jeg bare måtte komme innom dersom jeg trengte hjelp. Har vært der to ganger og fått litt hjelp allerede.
velsignet med to Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 Kunne gjerne tenke meg å strikke ja, men jeg tror nok jeg må få det inne med t-skje først Har en svigermor og to bestemødre som er racere med strikkepinnene sine, men de bor alle veldig, veldig langt unna...
alvamamma Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Foreslår scrapping jeg... Er nybegynner på kortlaging og det er er stas :-)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg lærte å hekle og strikke på www.garnstudio.no =) Ellers kan du jo styre med: -smykker -scrapbooking -kort -sy -brodere -male -tegne -bake kaker =p -ta bilder og redigere dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå