storebror og junibaby=) Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 huff,begynner å innbilsk her nå:S
Dotten Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 He, he. Det er noe som heter svangerskapskløe, men dette tror jeg er vanlig en god stund ut i svangerskapet, mot slutten.....! Vet dette kan være svæært plagsomt. Men et symptom tror jeg ikke det er Dessverre. Er nok bare loppene fra senga di som plager deg He, he. Meeen, vi får håpe du er gravid for det da med en liten loppe
storebror og junibaby=) Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2008 hehe,var det jeg frykta(at det bare er lopper)hihi sukk er på dag 38 nå og vil bare ha mensen,skal starte på pergo så er vel derfor den er så forsinka....(har uregelmessig syklus,men 36 er lengst før nå)
Dotten Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Fnis Vi får håpe tanta dukker opp nå da, slik at du får startet på Pergoen, men det beste hadde jo vært at hun hadde reist på ferie for ca 9 mnds tid DET er vel ikke å forakte Har selv veldig stabil syklus, men tantekreket nekter å reise bort! Grrrrr! Lykke til!
storebror og junibaby=) Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2008 ja,det hadde vært det aller beste,men sjansene er nok ørsmå til det desverre:( Men hadde nå vært digg å bli ferdig med all utredning ja.... Lykke til tilbake=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå