Gå til innhold

Mannen min jobber ekstremt mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg savner han. Disse to ukene har han jobbet fra 12:00 til klokken 23:00.... Han trives utrolig godt i jobben.

Og jeg unner han det :) Syns det er kjempe flott.

Har aldri sakt noe på at han jobber så mye. Men nå syns jeg det begynner å bli litt ensomt, hehe. Er nok mest derfor jeg klager akkurat nå....

Vi har en sønn sammen og venter barn nr 2. Så er ganske ensom på kveldene, siden mine venninder er barnløse og vil bare møtes på kafe, kino og på barer. Jeg har invitert de hit flere ganger denne uken, men de vil heller at jeg skal komme. Har forklart at jeg ikke kan siden mannen er på jobb. Få barnevakt da sier de, men kan jo ikke ordne med barnevakt hele tiden heller.

Er nok mye derfor at jeg skulle ønske han ikke jobbet så mye akkurat nu... Hehe.

Flere som er ensom på kveldene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er på reise ofte og jobber ellers sent, men jobber mye hjemmefra, så er ikke alene fysisk, men psykisk. Er litt lei av å være alene så mye, ganske tungt med tre barn alene når han er ute og reiser. Men som du sier, han syns det er gøy og må jobbe så mye i en fase så da får man bare backe opp...

Skrevet

Ja sant det, vi må stå bak de og backe opp.

Men skulle ønske mine venninner kunne vært mer forståelsesfull og kunne kommet på besøk til meg, skjønner ikke helt hva det er med å sitte på kafe.

;Mange ganger de har sakt de skal komme, og jeg har handlet inn både det ene og det andre og bakt kake osv, men så ender de på vinkveld på en uteplass eller lignende og lurer på om jeg vil hive meg med...

Må innrømme det blir mye TV og internett etter at sønnen har lagt seg og alt husarbeid er unnagjort...

Skrevet

samboeren min jobber bare natt, så han drar mellom 18.-21 og kommer hjem 04-05 tiden, og sover stort sett fra sin formiddag til langt på ettermiddagen! Blir ikke no særlig felles måltider her i huset! Det var ikke noe problem før jeg ble gravid, da jobbet vi sammen, og så hverandre 24/7!

Og oppi det hele har vi et hus under total renovering..og bor midt oppi det! Vi venter vår første i februar og jeg blir veldig stresset av tanken at det ikke blir ferdig før den tid!!

Resten av dagen er jeg alene, kjenner ingen her vi bor(bodd her i snart 2 år), venner og familie bor i østfold og jeg på grensa til troms, så det er ganske kjipt om dagen!

Så ja, jeg er ganske ensom om kveldene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...