C&E<3 Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Vi driver å pusser opp leiligheten vår og skal forfriske badet litt. det er hvite fliser, som jeg ikke får byttet ut. Men vil gjerne ha en farge på litt av veggen (der det ikke er fliser) og som jeg kan ha på håndklær osv.. Noen som har en ide?
Monajenten Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Lilla er en veldig behagelig og fin farge å ha på badet:-)
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Spørs smak osv det da.... Til hvite fliser er det fint med litt klare rene farger som er fine kontraster og frisker opp. Feks rødt og sort er lekker til hvitt, blått og orange, lime og rosa.... For å ta noen eksempel. Nå bryr ikke jeg meg så mye om hva som er trend akkurat her og nå i dag siden trender skifter så fort at man rekker knapt få noe inn i huset før det er "last year"... Personlig ønsker jeg meg et bad som skal gi en følelse av spa, luksus, gjerne en lys varm sandfarge på gulet og veggene, mørk tre innredning..litt tekstur både på gulv og vegger...dimmer på lyset. Stor myke håndklær i offwhite og brunt....grønne planter...Sminkebord med stol og lekkert speil i et hjørne.... Enten et innebygd badekar med nisjer der man kan sette levende lys i på veggen bak...eller et frittstående på løveføtter.. Gleder meg noe enormt til vi skal bygge på og laga drømmebadet :-)
C&E<3 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2008 Går det ann å¨male fliser? Er enig i det "spa" badet, drømme badet hos meg også, men vi må kombinere med vaskerom så mister kansje litt den følelsen da? Har sett på badekar med sånne løveføtter,men finner ikke ut av hvordan dusjforheng man kan ha da.. Mye man skal tenke på men morro er det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå