Gå til innhold

Jeg har så vondt i halebeinet!!!!!!!!!!!! Andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker det ikke når jeg går, men når jeg har sittet en stund, får je veldg vondt og det å reise seg opp gjør mildt sagt driiit vondt, men så går det over av seg selv når jeg har gått litt.... rare greier, men jeg må jo sette meg litt av og til da, selv om det ikke er godt å reise seg akkuratt. Ikke har jeg slått meg eller noe, er det fordi jeg har lbitt for tung for min egen bak og rygg at det gjør vondt, noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kjenner jeg igjen ja! Jeg fikk bekkenløsning i mitt første svangerskap som inneholdt de smertene bla, og de du prater om nå har jeg hatt siden. Nå kommer resten av bekkenplagene også snikende etterhvert som ukene går. Jeg hadde det meste av bekkenplagene bak, ved store utslag fikk jeg vondt foran også, men det var heller sjeldent.

Er du langt på veg?

Skrevet

åååhnei, samme greiene har jeg å :(

Bak i ryggen, bekkenet... kjenner det godt når jeg sitter litt. Men når jeg er oppe å går- går det liksom greit! :(

Er i uke 9 jeg, så enda tidlig her... Har leeenge igjen. Får håpe jeg slipper det videre.. Er mitt andre barn nå.

Skrevet

Jeg er i min 6 uke nå. Og når jeg sitter med litt trykk mot halebeifestet så kjenner jeg det godt. Men det er ikke mange mnd siden jeg kunne sitte på trestoler uten at det gjorde svinaktig vondt. Regner med at etterhvert som hormonene får jobbe så kommer det nok mer og mer bekkenplager for min el. I det første svangerskapet mitt kom plagene da jeg var 4mnd på veg. De første smertene kjentes ut som Isjas. Løftet de på meg. :-( Så denne gangen skal jeg være mye mer forsiktig, og håpe på at jeg ikke blir total ufør! Det er så kjedelig!!

Skrevet

Leste en tråd her inne for en stund siden om nettopp dette. Veldig mange har vodnt i halebeinet, uten at det utvikler seg til bekkenløsning. Jeg har det også, og mistenker vel at jeg kommer til å få trøbbel litt senere. Sliter litt når jeg har gått og stått en helt da. Alikevel så kan det gå helt fint! Er flere tydeligvis, som slipper unna med bare vondt i halebeinet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...