Gå til innhold

Hvor mange her inne har blitt gravid ved ett (eneste) "uhell"? ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lever i spenning for tiden, for vi trodde vi kunne ha samleie rett etter at mensen var slutt....siden det ikke er noe egg der da...men etter grundig lesning på nettet har funnet ut at dette jo var helt feil,og at selv om det kanskje ikke er et egg der, så kan det utløses av samleie...ikke at det er så stor krise om vi er gravide. Men nå er jeg så nysgjerrig på om noen andre/ hvor mange har vært i samme situasjon....og om det ble barn av det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp med hånden x2

jeg er ulovlig fruktbar tror jeg =/

Skrevet

Kan også rekke opp handa her, hadde berre hatt ubeskytta sex en gang og den satt ja. No var det ei kjempepositiv overrasking for oss då, sjølv om vi nok hadde venta eit par mnd med å starte prøvinga. Er no 23 veker på veg

Skrevet

Skriver under på denne... man kan få eggløsning på de rareste tider!

Skrevet

Har et lite "uhell" i magen her også. Vi trodde kobberspiral var en sikker prevensjon, men der tok vi grundig feil ;-)

Så nå blir lillingen vår storebror til jul :-)

Skrevet

Gikk på minipillen og hadde sex en eneste gang på en hel måned- og da ble jeg gravid gitt;)

Skrevet

signerer jeg å, hadde samleie få dager etter mensen.

Skrevet

Av mine 5 svangerskap, har 4 av dem kommet ved ett eneste uhell. Skjønner ikke det da jeg har prøvd å ikke bli gravid de gangene. Ble ikke barn av alle da jeg har hatt 1 MA, 1 SA, og 1 dødfødsel. Har ett levende barn og er gravid.

I dette svangerskapet, hadde vi også samleie dagen etter mensen var slutt, og her sitter jeg 3 dager ETTER termin. Koselig, selv om jeg ikke helt forstår hvordan dette var mulig. :-)

Skrevet

Uhell her også! =) Hadde ikke mer p-piller, var "smart" og hoppa av i svingen og brukte "sikre perioder" i to uker, så vi ba gjerne litt om det da. Men det er jo hyggelig da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...