Småbarnsmor med frysespire Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Var hos legen i dag pga problemer med at jeg lekker ved fysisk aktivitet, nys osv... Siden vi ønsker å få et barn til i nærmeste framtid så anbefalte legen meg å vente med evnt operasjon før jeg er ferdig med fødsler. Hun nevnte heller noe som hun kalte for knipekoner. Små kuler (vekter) som man putter oppi skjeden. Disse detter ut hvis man ikke kniper godt nok.. hehe... Men altså... Noen som har erfaring med disse??
småen og smulan Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Har ikke prøvd det selv, men vet at en venninne hadde sånne en gang. Hun kjøpte de på en type kondomeriet-butikk. Målet er å knipe slik at kulene ikke ramler ut
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Funker veldig bra for å styrke bekkenmusklelaturen ja. Da husker man på å knipe iallefall, for ellers føles det som om de faller ut.. ;-) Jeg glemte av knipeøvelsene etter fødselen, helt til jeg gikk til innkjøp av sånne kuler. Bestilte de på nett. :-)
wirre;o) Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 *fnis* ja, men jeg har ikke brukt dem med det som utgangspunkt... du kan få deg noen hyggelige overraskelser
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Og enig med wirre også. :-) Hyggelige sideeffekter følger. :-)
Småbarnsmor med frysespire Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2008 Var på apoteket i dag og spurte med lav stemme om de hadde slike knipekoner. Dama så kjærlig på meg og sa at dem hadde hatt såkalte vaginalvekter (usj for et ord) på lager før, men at det nå måtte bestilles pga de solgte så få av det... jaddaaaaaaa... Følte det litt som det bare var meg som trengte slike hjelpemidler.. Men samma det... Jeg gikk på enda et apotek og ble der også møtt med at dem ikke hadde det i sortementet, men at det kunne bestilles. Jeg bestiller på nett jeg:) Er jo hyggelig at det finnes behagelige sideeffects da... hm... spennende...
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Like greit å bestille på nett ja, noen synes det er ekkelt å kjøpe dette på apoteket. Men det selges på alle Kondomerier rundtom - så du er ikke alene om å bruke sånne. :-)
Tommage♀♂ Skrevet 14. oktober 2008 #9 Skrevet 14. oktober 2008 http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=23422&productId=187477&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= Aldri prøvd, og for å være helt ærlig kommer jeg nok aldri til å prøve heller. Blir sliten i skjeden bare av tanken, hehe;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå