Dollywood Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 vi bruker ca 40 egg i uka på 4 mennesker. jeg spiser mellom 3 og 4 egg hver dag, så er jeg som står for det største forbruket!
Minnie Mom Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Nesten ingen. Vi spiser noen ganger egg til frokost på søndagene. Ellers blir det en omelett nå og da, eller egg til tomatsuppe. Bruker kanskje 10-15 stykker i måneden.
trompetisten Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Seriøst - 40 egg i uka? Er nok det jeg bruker i kvartalet I alle fall utenom de store bakeperiodene..
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 bruker 48 egg ca i mnd.. kun til spising.Mer om jeg baker.. Kjøper firstprice..
ano`num *17.03.10* Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Her ligger det mellom ingen og en pakke. Gjennomsnittet er nok ingen. Men vi har alltid i kjøleskapet hvis vi skulle finne på å bake, lage vaffel/pannekake eller noe sant. Bra de har lang holdbarhet.
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Oj Det var maange! Her blir det i månedlig snitt ca ett egg i uka Bruker mer om vi skal bake noe da. Burde egentlig spise mer, er jo veldig godt - og ikke minst sunt! Nå ble jeg inspirert: det ene egget som ligger ensomt i hylla havner i lillemors matboks i morgen
Dollywood Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. oktober 2008 ja, det er sunt. tidligere ble det hevdet at man ikke burde spise mer enn maks ett egg om dagen, men det har de nå gått bort fra igjen. 2-åringen min får forresten hele hardkokte egget i hånda (uten skall self), og spiser det som det er, uten salt.
~sjiraff~ Skrevet 13. oktober 2008 #9 Skrevet 13. oktober 2008 Tipper det går ca 2 kartonger i mnd, altså 24 egg. Snuppa mi på 4 gjør som din. Spiser hele egg uten skall. Det er det beste hun kan få med i matpakka i bhg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå