Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Min ene gutt sliter fortsatt (er 4,5 måneder) med vondt i magen og luftsmerter. Han skriker både på dagen og kvelden og ekstra mye de dager han har hatt vanskelig for å rape etter måltidene. Føler så synd på han at jeg lurer på om det kan være lurt å prøve akupunktur?? Er det noen som har erfaring med dette? Det stikker i hjertet mitt når han har så vondt at jeg nå ønsker at han raskt skal bli bedre.
moden mamma Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Om det var min sønn hadde jeg ikke nølt og ringt min akupunktør Vibeke på klinikk Fjeld. Ligger midt i Majorstuekrysset og har god erfaring med akupunktur på barn, gravide og prøvere. Hun har hjulpet meg masse! Tlf nr hennes er:: 22602700
gladmage Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Heisann. Min minstemann hadde startproblemer med magen. Vi prøvde akupunktur og merket bedring etter to behandlinger. Det er absolutt verdt forsøket for uansett så skader det jo ikke.... Lykke til !!
MarTo Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Har ingen erfaring - men synes at det er vært i prøve det. Mine tvillinger gråter heldigvis ikke så mye - men sist prøvde jeg kiropraktor - og det hadde jeg ikke gjort igjen. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå