gerd Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Lillebror skal hete Vebjørn eller Bård. To etternavn - det første langt og spesielt, det siste kort og mer vanlig. Foreldre og søsken har korte norske skikkelige navn. Hvilket velger vi og hvorfor....?
erteposen + 4 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Umulig å si uten å vite etternavnet. Vebjørn/Bård Holte Innigranskauen - da passer begge navna. Li
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå