Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg egentlig trippet over til andre trimester, er uke 12, men vil bare fortelle hva jeg så på ultralyd i dag.

Har opplevd blødninger i ca. uke 6 og uke 8, og opplevd tilnærmet symptomfrihet etter dette. Har i perioder vært sikker på at jeg har mistet, det eneste som har fått meg til å holde på håpet er at jeg har lagt på meg en del. Bestilte privat ultralyd til uke 12, og ganske riktig dere - der var det en aktiv liten krabat! I høyeste grad levende, med 158 hjerteslag i minuttet. Knøttet både rulla rundt, "vinka" og boksa :)

Det er nå sånn at alle svangerskap er ulike.. og nå gidder jeg ikke stresse mer, skal bare tenke positivt nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for at du delte din solskinns historie med oss!!

Jeg har hatt noen små blødning og vært ganske bekymret, men kjenner jo jeg slapper litt mer av når jeg leser sånn som din historie :)

Skrevet

Tusen takk for at du deler dine erfaringer. Jeg har også hatt blødning nå og har vært å fått tatt blodprøve, var positiv på fredag, men tok en i dag også som jeg får svar på i morra. Prøver å tenke positiv og tenke at hvis jeg har vært uheldig så har naturen ordnet opp i noe som ikke var "ment to be". Men krysser alt jeg har og håper den også er positiv :) Sover nok bedre i natt nå når jeg har lest innlegget ditt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...