Gå til innhold

den evinnielige tappen! (detaljer)


Anbefalte innlegg

Skrevet

har prøvd å undersøke nå etter 4 negative tester 1 på morgen, 3 på ettermiddag kveld!!

hadde IKM uke 40 og ingen mensen, MASSE sympt, så kjenner egentlig at jeg er litt irritert nå.

hvordan kjennes tappen ut hvis den er lukket? min kjentes nå ut som den var lav, myk på utsiden, men fast inni... hadde en strek, men kunne ikke kjenne at det var noe særlig åpning....

hvor stor blir evt den åpningen? kjennes den godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å grafse på tappen, sier nå jeg. Den gir lite sikker informasjon og det er ikke meningen man skal grave oppi der i tide og utide. Vent noen dager og ta en ny test. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...