~Milly~ Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Skal jeg bestille denne; http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?pageSize=64&page=1&style=J1127 som brudekjole, og denne; http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=4379 som selskapskjole til et bryllup jeg skal i (kan godt være andre farger)? ..Eller ska jeg bestille den siste, bare fotsid i ivory, til brudekjole? (vinterbryllup)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå