MorTil2søtesmåjenter:) Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Skal ta ett års bilde av minsta i morgen. Men sliter slik med kjolevalg. Storesøster brukte en fin matroskjole da hun tok ett års bilde. Har litt lyst til å bruke den kjolen opp igjen,men blir det litt dumt med samme kjole? Bildene skal jo henge ved siden av hverandre. De er jo ikke så veldig lik utseende messig, så man kommer jo til å se forskjell....
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 På ettårsbildene mamma og pappa har av oss barn, har vi forskjellige kjoler, men de som mormor har har vi 3 samme kjole, men du ser godt forskjell på oss for det Så du kan jo kanskje ta noen i den kjolen, og noen i en annen kjole, så ser du jo bare hvilet som blir fineste tilslutt?
Odine! Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Det synes jeg er veldig stilig, men må da dele min erfaring som fotografert objekt. Storesøstrene mine ble fotografert i den samme kjolen, men da tiden var inne for å avbilde meg, så var kjolen blitt stygg. Jeg syntes det var litt trist/dumt at jeg hadde en annen kjole. Det er absolutt ingen problemer med å se forskjell på søstrene mine på disse bildene.
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg syntes gutta mine skulle ha ulike antrekk til fotografering. En av grunnene er at jeg synes de skal ha noe som bare er kjøpt / laget til dem, ikke arvet etter storebror eller noen andre. De kommer jo til å få med seg noen klær når de selv får barn, og da synes jeg det er kjekt at de begge har hvert sitt "stas" plagg å bruke til sine barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå