prekæs Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 fordi foreldrene deres ikke kjøpte alkohol til dere?
Turid Laila Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg drakk hjemmebrent FØR de kjøpte til meg, men ikke etter. Narkotika har jeg aldri brukt.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg gjorde.. Ikke narkotika da.. Men vi drakk alt vi kom over uansett hvor det kom fra så lenge vi ble full.. Glad det gikk bra!!!!
WP-TLogPeanut Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg gjorde Mamma var kjiip Slutta å drikke heimert når typen til mamma kjøpte øl til meg hehehe
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Hjemmebrent ja :s Aldri mer! Narkotika har jeg aldri rørt...
Miss Foster Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Ikke jeg. Smakte ikke alkohol før jeg hadde fylt atten (hadde med et veddemål å gjøre), og narkotika har aldri vært i mine tanker. Og fra jeg var 18 til jeg flyttet hjemmefra ble det heller ikke mye drikking for jeg hadde skjemtes hadde jeg kommet hjem til mine foreldre full. Men vi kan vel si at det ble mye fdrikking da jeg flyttet ut og sammen med ei venninne.......
2 hjertegull :) Skrevet 13. oktober 2008 #8 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg begynte ikke å feste å drikke før jeg var fyllt 17 og vel så det.. Da drakk jeg hjemmebrent frem til jeg fylte 18, og etter det fikk jeg venninner til å kjøpe sprit på polet.. Jeg haaater hjemmebrent.. Drikker alltid polsprit om jeg skal drikke.. Jeg har røkt hasj og sniffet amfetamin, men det var etter jeg var fyllt 20, så det hadde ingenting med foreldrene mine å gjøre..
prekæs Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. oktober 2008 Men da dere fikk alkohol hjemme var det slutt på "himkoken"?
SuperGlad Skrevet 13. oktober 2008 #10 Skrevet 13. oktober 2008 jeg drakk hjemmebrent før jeg fikk tak i polvarer. Hadde ikke drukket mer hvis jeg hadde fått tidlig hjemme.
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #11 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg drakk hjembrent de gangene jeg ikke fikk øl.
Turid Laila Skrevet 13. oktober 2008 #12 Skrevet 13. oktober 2008 Jepp! da ble det heller polsprit eller vin.
lille_my:) Skrevet 13. oktober 2008 #13 Skrevet 13. oktober 2008 foreldrene mine kjoepte aldri alkohol til meg, har faktisk til dags dato aldri smakt hjembrent! narko har jeg ogsaa styrt unna... men synes det er godt med en oel innemellom:)
cherry coke Skrevet 13. oktober 2008 #14 Skrevet 13. oktober 2008 Har aldri rørt hjemmebrent eller narkotika. Og jeg fikk ikke alkohol hjemme (unntatt fikk smake en congac to uker før 18 årsdagen, og det falt ikke i smak).
Sjokoladekaka Skrevet 13. oktober 2008 #15 Skrevet 13. oktober 2008 Nei, for eg fekk alkohol heime, og drakk faktisk berre av det;) Smakte først heimebrent som 22-åring, og det blei med den lille slurken, for det smakte berre ekkel fysel. Andre stoff har eg aldri prøvd. No skal eg seie det at eg trur ikkje eg vil gje min tenåring alkohol, om han seier han skal på fest. Han er snart 15. For eg vil faktisk ikkje "godkjenne" alkoholbruken før han er 18. Men det har med kva type han er, meir enn noko anna.
Tommage♀♂ Skrevet 13. oktober 2008 #16 Skrevet 13. oktober 2008 Drakk hjemmebrent fra jeg var 14 til jeg fikk tak i øl på tilnærmet lovlig vis. Hadde jo ikke råd til polsprit akuratt på lommepengene, hehe... Usj..! Hadde jeg fått alkohol av mine foreldre som tenåring hadde jeg drukket det + hjemmebrent. Hadde jo fått alt for lite uansett, og i min ungdom fløt det med hjemmebrent på hver eneste fest.
~sjiraff~ Skrevet 13. oktober 2008 #17 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg drakk masse hjemmebrent og smuglersprit som ung (14+). Stjal sprit i barskapet til foreldrene mine og hjemmelagd vin fra kjelleren også. De to gangene min mor sendte med meg alkohol drakk jeg vel faktisk ikke mer enn det jeg fikk med meg, så jeg strider mot statistikken ;o)
velsignet med to Skrevet 13. oktober 2008 #18 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg drakk hjemmebrent før jeg fikk tak i annet ja, men narkotika har jeg aldri rørt.
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #19 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg drakk vel hjemmebrent et par ganger før jeg lærte leksa I smug da selfølgelig og fått av gutta jeg hang sammen med. Ble desverre veldig betatt av hasj og marihuana en stund også, men jeg ville heller være våken etter å følt meg som søvngjenger et par år :/
LapScouse Skrevet 13. oktober 2008 #20 Skrevet 13. oktober 2008 Aldri brukt narkotika, men hjemmebrendt drakk vi ja. Drakk sprit (ikke hjemmebrendt) første gang da vi var 12, fordi venninna mi hadde fått tak i en liten flaske (uåpnet) smirnoff og vi hadde lyst å prøve dette- vi hadde en skikkelig fin sommerkveld, ble litt småfnisete men aldri full. Så gjentok vi suksessen (ha ha, ikke alltid like suksess nei...) opp igjennom årene. Men vi drakk ikke hjemmebrendt fordi foreldrene våres ikke kjøpte alkohol til oss, vi drakk det fordi det var noe av det vi fikk i. Men vi fikk altid tak i det vi ville ha- Hooch og Cider var storfavoritter.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 13. oktober 2008 #21 Skrevet 13. oktober 2008 Hjemmebrent, hjemmevin, rare blandinger av polvarer fra noens barskap... yep yep yep. Men det har ALDRI falt meg inn at foreldrene mine skulle kjøpe alkohol til meg. Etter jeg ble 17 var jeg "selvforskynt" siden typen min kjøpte til meg.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 13. oktober 2008 #22 Skrevet 13. oktober 2008 Ingen av delene fikk heller ingenting hjemme.
DevilDoll © Skrevet 13. oktober 2008 #23 Skrevet 13. oktober 2008 Vokst opp i ei bygd lengst inni Trøndelag,der annethvert hus brant selv;-) Oppvokt på hjemmelaget Citron 'sprit' og hjemmelaget tyrker;-)
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #24 Skrevet 13. oktober 2008 Haha, hjemmebrent drakk jeg faktisk. For det var lett å få tak i, alle kjente noen som solgte (eller delte ut) hjemmebrent. Narkotika har jeg aldri rørt=) Og mine foreldre ga meg _aldri_ medbrakt. Ikke at jeg spurte heller...;-)
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #25 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg prøvde både heimert og hasj et par ganger, men ikke fordi mamma og pappa ikke kjøpte alkohol til meg. Hadde nok gitt begge deler et forsøk uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå