Gå til innhold

bilsete til emmaljunga!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har kjøpt bilsete til emmaljunga?

eller har tenkt å kjøpe det.. vi kjøper det fordi vi kan sette det på vogna.. men jeg vil jo tro at det er så sikkert som det kan bli.. har undersøkt en del også

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vurderer å kjøpe det. Har du sett noen test av det eller noe?

Skrevet

er det jeg ikke har. men jeg har vært å sett på det i butikken.. sammenlignet det med de andre.. dradd i det å kakket på "skallet" å sjekket for den populære maxi-cosi.

så har jeg vært på siden de emmaljunga å sett på hvordan baby ligger i setet osv osv. det virker temmelig bra. å emmaljunga har også et veldig bra rykte på seg..

Skrevet

når vi kjøpte ¨vår emmaljunga vogn, så sa vi at vi var interresert i bilsetet også, og da sa damen i butikken at setet var kommet høyt opp i alle tester (og den var sef EU-testet osv)

som 1smule også nevner, har emmaljunga er godt rykte for god kvalitet, og bilsetet er inget untak- det sa ihvertfall forhandleren (og det var ikke den typen som bare vil selge deg mest mulig..hehe)

Tris vi også skal ha emmaljunga bilsete, det er grait å ha muligheten til å kunne sette det på vogna...

Skrevet

godt å høre :) syns hvertfall delen til hode på setet virker helt ypperlig. at en kan justere det sånn at ungen passer :)

så er det ikke av de tyngste heller.. bærte rundt på et par stykker i butikken.. jeg er ikke noe særlig sterk heller så det er jo litt greit..

men er jo så stort pluss visst ungen ligger å sover at en bare kan klikke rett på vogna :) har vært å prøvd å klikke fra dypvogndel til sportsdel på city cross.. trengte ikke noe veiledning eller hjelp fra de som jobbet der.. utrolig enkel å finne ut av selv :)

Skrevet

Vi kjøpte det på fredag, Var det siste de hadde igjen og det var på tilbud til 1200,- :)

Kjøpte også den delen man trenger for å klikke det på vognunderstellet.. har ikke testet ut ennå, men håper det ikke er for avansert, hehe..

Skrevet

må en ha en ekstra del til det? hmm. typisk meg å glemme å spørre om det i butikken. tror du ikke de spørr om jeg skal ha det også?

mye kosta den delen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...