LiHa Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Hei! Datteren min har i flere uker hostet masse og det er mest på natta fra hun legger seg til hun står opp. Det virker som tørrhoste, og hun hoster så mye at hun nesten bryter seg. Hun våkner og gråter litt, men sovner fort igjen...helt til neste hosteanfall... Det er vel på tide å ringe legen, men er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe henne i natt?? Synes så synd på henne!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Du bør sjekke med legen om hun kan ha astma... var slik med sønnen min og når han begynte med medisiner er hosten helt borte og både vi foreldre og ungen vår har fått tilbake nattesøvnen. Astma oppdages veldig ofte ved natthoste!!!!
LiHa Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 Huff da, den tanken har ikke streiket meg engang før nå... Skal ringe fastlegen i mårra! Fælt å høre på at hun hoster sånn..
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Sånn "nødhjelp" kan være å smøre Mentholatum under føttene hennes. Funker godt her i huset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå