løvepus-74 Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Savner en tråd der dere som er gravide kan notere hvilke symptomer dere hadde og når dere testet positivt. Håper maaaange vil bidra:-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er litt over 5 uker på vei, og har veldig ømme bryster (de er nesten vonde). Oppblåst mage, spesielt på kveldstid. Må ofte på do å tisse, er trøtt og blir raskere sliten. Begynner å kjenne litt kvalme når jeg er sulten, men spiser mye også da.. Fordi jeg er konstant sulten. Dette er vel helt normale symptomer tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er i syvende uke nå og er litt oppblåst. Frem til uke fem hadde jeg ømme og hovne bryster og mensmurring. Har også hatt en del stikking i magen og i dag fikk jeg kraftig hodepine. Ellers er jeg vel litt mer trøtt enn vanlig.
wegie Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er øm i brystvortene, men bare om kvelden. Ellers har jeg ingen symptomer. Hadde en blødning da jeg sto opp i morrest, så jeg er overlykkelig for at kveldssymptomene mine kom idag også!! Skal forøvrig til gynekolog i morgen for en ekstra sjekk. Krysser fingrene.. Er 5+3 idag.
skilt Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Puppene mine altså, de er vonde de. Det er jo alltid en klassiker, og jeg hadde veldig vonde bryster sist svangerskap også. Au auau:) Ellers tisser jeg litt oftere, og blir kvalm når jeg kjenner jeg begynner å bli sulten:) Er 6+3 idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå