Gå til innhold

Symptomer fra GRAVIDE:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Savner en tråd der dere som er gravide kan notere hvilke symptomer dere hadde og når dere testet positivt.

Håper maaaange vil bidra:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt over 5 uker på vei, og har veldig ømme bryster (de er nesten vonde). Oppblåst mage, spesielt på kveldstid. Må ofte på do å tisse, er trøtt og blir raskere sliten. Begynner å kjenne litt kvalme når jeg er sulten, men spiser mye også da.. Fordi jeg er konstant sulten.

Dette er vel helt normale symptomer tenker jeg.

Skrevet

Jeg er i syvende uke nå og er litt oppblåst. Frem til uke fem hadde jeg ømme og hovne bryster og mensmurring. Har også hatt en del stikking i magen og i dag fikk jeg kraftig hodepine. Ellers er jeg vel litt mer trøtt enn vanlig.

Skrevet

Jeg er øm i brystvortene, men bare om kvelden. Ellers har jeg ingen symptomer. Hadde en blødning da jeg sto opp i morrest, så jeg er overlykkelig for at kveldssymptomene mine kom idag også!! Skal forøvrig til gynekolog i morgen for en ekstra sjekk. Krysser fingrene..

Er 5+3 idag.

Skrevet

Puppene mine altså, de er vonde de. Det er jo alltid en klassiker, og jeg hadde veldig vonde bryster sist svangerskap også. Au auau:)

Ellers tisser jeg litt oftere, og blir kvalm når jeg kjenner jeg begynner å bli sulten:) Er 6+3 idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...