Gå til innhold

Kynnere i uke 15?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene hatt "press" der livmoren ligger og det blir liksom helt hardt. Det er ikke vondt, men litt ubehagelig.

Kan det være kynnere så tidlig? Er 15+0 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært gravid tidligere..

Skrevet

Jeg hadde noen sammentrekninger i uke 13, men legen sier at de ikke kaller det kynnere så tidlig. så jeg vet ikke.

men jeg har begynt å drikke mye mer melk, og har ikke hatt det på mange dager nå. tror de sier at magnesium skal hjelpe mot kramper i svangerskapet. og jeg tenkte at jeg heller drikker mer melk enn å døtte i meg tabletter.

Skrevet

Heisann!

Jeg fikk det samme rundt uke 17. Kom mer eller mindre på tilfeldige tidspundt, men blir litt værre om jeg er i aktivitet mens det strammer. Kjenns omtrent som om magen er "sliten" med full av melkesyre og stram, men at jeg ikke klarer å slappe av i musklaturen uansett hvor mye jeg prøver!!!

Har vært å sjekka dette nå, siden det ble værre, og alt er ok. De kalte det vel ikke kynnere, men sa at det bare er slik at noen av oss blir veldig stramme... Jeg fikk bare beskjed om å ta det med ro når det står på (noe det gjerne gjør i flere timer)

Jeg var på innvendig ul for å sjekke at ikke livmorhalsen hadde begynt å modnes eller noe, hvis jeg var deg ville jeg nok ringe jordmor å snakke med henne, for å utelukke at det er noe annet enn bare "stramhet". En ting er å ha div. plager, men så lenge man vet alt er ok så holder man ut mye bedre, og slipper å bekymre seg:)

Skrevet

Jeg er i uke 15 som deg, og har også kynnere. Noen får de (merkbart) tidligere enn andre, selv om det nok er litt tidlig ja... Forrige gang jeg var gravid, så hadde jeg kynnere fra uke 17. Så lenge de ikke er vonde, så skal de ikke være noe å bekymre seg over. Når du kjenner de, så len deg fremover, så går det som regel over:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...