Mana83 Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Slimproppen gikk igår,fikk en del menssmerter utover kvelden...våknet imorges klokken 6 å måtte sinnsykt på do,var en del blod..ringte føden,dette var tegn på begynnende fødsel fikk jeg besjed om..måtte ringe når riene tok seg opp å det var mellom 3-5 min mellom de..det var sikkert 10-12 min mellom dem da...la meg igjen rundt 10..sovnet..sov til 2..våknet å gikk på do..forsatt blod..litt mensmurringer enda..så dabbet det bare av:( fortsatt blod når jeg går på do..kommet litt mensmurringer sånn sjelden utover kvelden...håper det tar seg opp utover kvelden...hva tror dere?føding inatt eller? håper det så masse:D
MammaTilToSmå Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Det høres ut som fødselen er i anmarsj. Åååå jeg misunner deg nesten. 7 mnd siden jeg fødte....... skal ikke ha flere nå, men akkurat fødselen er noe utrolig å oppleve. Selvsagt vondt akkurat da, men utrolig å tenke på i ettertid. Lykke til masse!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå