VinterSol+2 Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 2.trimester! endelig! tittei, hyggelig å "hilse på" dere!
LilleMy med nr3 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 hei hei! velkommen over! husker deg som "vintersol og prinsesse-vil-ikke" hehe.. vi fikk barn samtidig i juni 2007. jeg er nå 23 uker på vei med nr 3(!), men fortsatt like spennende!
VinterSol+2 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 hei på deg og! oioi, du får dem ordentlig tett du da! tøff du er! PrinsesseVilikke er litt treg sånn grovmotorisk, så jeg ville ha gå-barn før jeg ble gravid igjen.. hehe.. det rakk vi. såvidt det er;-) klart det er spennende! selvom jeg merker at det er befriende å være andregangs.. slipper å slå opp på nettet om absolutt alt, lissom. ikke har jeg tid til det heller, hehe
LilleMy med nr3 Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 ja, blir 19mnd mellom de. ser for meg noen hektiske, dog givende år. vesla har akkurat begynt å gå, og det er litt deilig nå som magen har kommet og halsbrannen står så fort jeg bøyer meg ned! merker at jeg også er mer avslappa rundt sv.skapet nå enn med førstemann, men tar det igjen på det hormonelle.... hehe.. skikkelig surveunge som griner for ingenting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå