mammanov08 Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 å spenne en fotball!! Jeg burde jo tenkt meg om, at det faktisk forverret mine bekkensmerter... jaja. nå får jeg svi for det;) Var med min sønn på fotballtrening i dag, og så kom det en fotball i mot meg og jeg skulle bare være snill å spenne den tilbake til der den kom fra. Men det kan jammen straffe seg å ville være snill. Jeg som var såå god i bekkenet i dag da jeg gikk bort til treningsbanen. Nå er jeg sofasliter resten av kvelden,og helt sikkert i morgen kveld også, gjør galvondt i symfysen bare jeg rikker på meg... snufs.. Nå må jeg holde meg mest mulig i ro de nærmeste dagene etter jobb. SÅ vil jeg nok bli bedre igjen, og skal ikke mere sparke fotball!!!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Uffda..... Ikke bra.. Er du fra Jæren?? "Hørtes" liksom sånn ut på måten du skrev på.. Spenne og galvondt.. hehe
mammanov08 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2008 Jepp, jeg er fra Jæren, trudde ikke jeg skrev dialekt hehe.. men det trenger seg nok inn noen jærske uttrykk her og der;)
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 *S* va nok galvondt som røpet deg der gitt;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå