Gå til innhold

noen som spottet mye og likevel ble gravid???

Anbefalte innlegg

Skrevet

..jeg spotter nesten fra mens til el og litt histen og pisten..har det noe og si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg "spottet" i 4 dager jeg, og var gravid.

Pleier alltid å spotte 1 dag før skikkelig blødning. men etter pilleslutt spottet jeg i 3 dg før mens, og nå da jeg var gravid i 4 dager ( trodde jeg ikke var gravid, men der tok jeg feil)

Skrevet

ok.takk for svar..da får jeg bare vente til ikm og se;-)

lykke til videre;-9

Skrevet

Om det er små blødninger du mener så kan du godt bli gravid alikevel. Har vært mye plaget med rød/brun blodig utflod helt fra eggløsning til mens. Ble gravid så å si på første forsøk alikevel. Unner ingen å ha det sånn da... utrolig irriterende...

Skrevet

er bare litt ja..først bittelitt rødt som går over i brun utflod...har aldri vært sånn før etter en sa i sommer.mensen kommer på klokka, så jeg har regelmessig syklus..satser på at det klaffer, har jo blitt veldig lett gravid 2 ganger før,-)

takk for svar, og lykke til med nr 3;-)

Skrevet

da tipper jeg du er gravid! :o) akkurat sånn jeg hadde det. litt rosa på morgenen og så bare brunt resten og de neste 3 dagene. Og jeg var gravid ( er det forsåvidt enda) Masse lykke til!

Skrevet

jeg har ikke ikm før om 11 dager;-) el på fredag, så jeg er nok ikke gravid;-)....men kanskje det er en liten spire på vei...

Skrevet

uansett, masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...