gerd Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Hvor lenge ventet dere før dere fjernet den helt og bare gikk med såret - og da også dusjet med såret "opent". Jeg har litt problemer med å tro at det de sa til meg er lenge nok....
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Husker ikke helt når jeg sluttet men noen dager etter hun tok stftene. Når jeg følte det var ok ikke bruke det mer.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg tok den av den dagen de tok stiftene. Bare føltes ut som alt skulle rakne.. men bare føltes sånn:D
gerd Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2008 det er jo ulikt når man tar stiftene... noen dag fem andre senere... jeg har ikke stifter....
Ingeberta Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Hadde ikke stifter, jeg heller. Tok av bandasjen på sykehuset etter tre dager, da satt det igjen strips eller tape som holdt såret sammen, de lot jeg sitte til de falt av av seg selv etter ca to uker.
~Milly~ Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg gikk med bandasje helt på første 1-2 ukene. etter det gikk jeg over til å gå med såret åpent når jeg var hjemme, og hadde muligheten til å lufte eller ha noe løst over. Skulle jeg ha på bukse som satt tett over såret hadde jeg bandasje på.. Nå lukket ikke mitt sår seg helt før etter 4 mnd (hadde en del trøbbel med det.. bl.a. åpnet det seg og pøste ut blod når de tok stiftene =/ ) så jeg brukte nok bandasje en del lenger enn vanlig
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Husker ikke, men det var ikke lenge. 3 dager kanskje? Hadde i hvertfall tatt den av innen jeg dro hjem fra sykehuset. Dekket ikke til i dusjen heller. Lot bare lufttørke uten å styre så fælt med det. Grodde kjempefint og raskt på meg, enda jeg ikke har verdens beste grokjøtt.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. oktober 2008 #8 Skrevet 13. oktober 2008 Hadde heller ikke stifter..
Miss Foster Skrevet 13. oktober 2008 #9 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg hadde aldri bandasje - dusjet også samme dag som jeg hadde tatt keisersnittet uten noen form for beskyttelse. Gikk greitt det. Jeg hadde stifter.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 13. oktober 2008 #10 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg hadde ikke stifter, ble sydd med innvendige sting. Hadde på bandasjen til jeg dro hjem 3. dagen. Da fikk jeg bare på noe plaster. Det hadde jeg vel på i to dager. Hvis du ikke har åpent sår, så kan du bare ta det av. Bare pass på å lufte det inni mellom, spesielt når du har dusja.
Fuglehjertet Skrevet 13. oktober 2008 #11 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg hadde heller ikke bandasje lenge, men fikk et tips om å bruke truseinnlegg/bind mellom magen og trusen/buksen hvis det senere begynte å væske. Det er viktig at det er skikkelig tørt slik at det ikke henger seg opp i noe. Hadde slike strips og de falt vel av av seg selv etter et par uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå