Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Har bestilt meg time pga svært mye hodepine. Jeg regner jo nesten med at når jeg sier fra at jeg er gravid, så gjør de ingenting som kan skade fosteret....! Noen som har erfaringer?
VinterSol+2 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 kiropraktoren vår har jeg iallefall all mulig tillit til. det er rett og slett utrolig hva han får til! vurderer å ringe vår etterhvert, for å høre om han kan gjøre noe med isjasnervner i klem også.
mooch Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Går til en fantastisk kiropraktor pga bekkenløsning. Er mye bedre enn jeg hadde forventet (ift forrige svangerskap). Hun "vedlikeholder" meg og jeg er lykkelig over hver uke som går uten halting.
Obeïbï Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Jepp :-) Med første mann gikk jeg ikke fordi jeg hadde hørt at det måtte man ikke da man var gravid (slet veldig med korsrygg og halebenet). Da jeg gikk med nr to slet jeg med korsrygg/bekken og nakke, men gikk i stedet til fysio som ikke hjalp da jeg ikke turte gå til kiropraktor. MEN - så møtte jeg kiropraktoren min og hun lurte på hvordan det gikk. Jeg forklarte og hun spurte forbauset hvorfor jeg ikke hadde kommet til henne og jeg like forbauset spurte om det gikk an. Ja, selvfølgelig sa hun. "Vi tilpasser jo behandlingen til graviditeten!" Og det legen trodde var bekkenløsning viste seg å være bekkenlåsning og jeg var "helbredet" etter ett eller to besøk hos kiropraktoren. Jeg vet hvor jeg skal gå denne gang :-)
megh Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har også en kiropraktor jeg går til. Jeg fortalte han med en gang jeg visste det slik at han kunne tilpasse behandlingen til at jeg var gravid. Min er hvertfall veldig flink.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Hei Jeg gikk til kiropraktor med min hodepine. Ikke noe problem det, bortsett fra att det ikke hjalp noe.. Svangerskapshodepine kommer ofte ikke av nakke og skuldre og da er det lite og gjøre med dessverre. Men du burde absolutt prøve! Hvis det ikke hjelper kan det kanskje være en trøst at min hodepine forsvant i uke 20...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har slitt med hodepinen i lang tid før jeg ble gravid, men da har jeg hatt muligheten til å ta ulike medikamenter for det. Det kan jeg ikke nå, da det kun er paracet som er anbefalt under graviditet, og det ikke hjelper. Og da blir jeg litt tussete av å gå ukesvis med sammenhengende hodepine:-( Kunne nok med fordel ha benyttet meg av kiropraktor tidligere, dersom det har nytte for meg. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå