Gå til innhold

Er mentalt utroskap virkelig utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt jeg. Noen sier det er verre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg oppdaget at min samboer var forelsket i en annen kvinne, og ønsket hver kveld han la seg sammen med meg at det var henne som lå ved siden av ham. Én ting er at det i seg selv er sårende, noe helt annet er hvorfor gjorde han dette? Han var ikke på noen måte i tvil, han turte bare ikke si det til meg. Han var redd for å såre meg. Så i tillegg til å såre meg, ydmyket han meg óg behandlet meg som om jeg var dum.

Hadde han vippet ut utstyret, feied over denne andre i fylla og kommet hjem til meg og angret som ei bikkje hadde jeg blitt rasende og såret, men jeg hadde i hvert fall ikke blitt behandlet som et uvitende nek.

Utroskap er hva du selv legger i det. Derfor mener jeg det er viktig å snakke om det. Definere det i forhold til den andre parten i et forhold.

Skrevet

Ingen kan styre hva man tenker og føler, men man kan styre hva man fysisk gjør. Etter min mening er man ikke utro dersom man er forelsket i noen, men ikke gjør noe med det.

Skrevet

Nå er det slik att mannen min skriver mye sms med ei jente jeg ikke vet hvem er en gang, å igår leste jeg på en sms att de skulle treffest :(

Kanskje de allerede har det? HI

Skrevet

Synes ikke at det er utroskap, nei.. Men ville sikkert blitt litt usikker og spurt ham hva som skjer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...