Gå til innhold

i helga var vi på besøk hos tuppas besteforeldre


dumme mamma

Anbefalte innlegg

Nå var det vel siste gangen som tre stykker tenker jeg. Tenker jeg bør holde meg i nærheten av hjemmet og sykehuset fremover. Besteforeldrene bor over 2t. fra sykehuset og i og med at forrige fødsel tok 4 t. og hun kom nesten tre uker før tida tror jeg jeg holder meg på den sikre siden denne gangen, men gud så lei jeg er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjekt med besteforeldrebesøk!

 

Er ikke lenge før dere blir fire nå nei! Spennende! Går det greit med deg? Bortsett fra at du er lei (har du begynt å lete frem alle gamle kjerringråd for å få igang fødelen enda? hehe ;-P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da. Det er litt rart med slike ting en gjør for siste gang før neste kommer.

 

Går det bra med deg? Klarer du å ta livet med ro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, nå koser jeg meg og er hjemme på heltid. Deilig. Men kjenner nå hvor sliten jeg egentlig er. Men kommer seg. Amalie Louise er hjemme også når det ikke skjer noe spesielt på barnehagen eller jeg er på behandling etc. Koser oss kjempemasse. Og i og med at søstra mi har permisjon nå og så koser vi oss sammen alle tre inntil videre. Koser oss med kaffebesøk, biblioteket etc. Deilig. Neihei ikke barnån sier AL så synes nok det er godt å være hjemme litt hun også. Greit å nyte tiden sammen med henne får hun må dele tiden med lillebror. Blir spennende å se hvordan det går, men hun snakker om ham hele tiden så vi får krysse fingrene for at det går bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...