Gå til innhold

Kamuflere graviditet...


hæppisnæppi<3

Anbefalte innlegg

Skal på en del tilstelninger fremover og det er som kjent ikke så lurt med mye kaffe eller alkohol for oss gravide! Har dere noen gode ideer eller tips til gode unnskyldninger eller lurerier som kan forhindre meg fra å virke veldig gravid når jeg blir tilbudt dette? Er kjent for å drikke en del kaffe og ikke er jeg den som er "tørrlagt" på de få festene vi har i året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer litt an på hva slags tilstelning, hvis det er sånn :"fem venninner rundt et bord" kan det være vanskleig å skjule antall kaffekopper, men er det større tilstelning er det vel heller få som teller koppene? tror vi tenker mest på det selv! :)

 

Samme når det gjelder alkohol, hvis du har bedbrakt, kan du jo enten kjøpe flaske vin med skrukork og helle alkoholfri vin oppi. Hvis du ikke er vindrikker, kan du ta med ølbokser.Ingen gider vl følge med hvor mange du har helt i deg:) Man kan jo tømme ut litt etterhvert hvis det er nødvendig:) (sløsing med god drikke, men.. hehe).

Har du med deg din mann eller en annen som kjenner graviditeten, kan dere bytte glass/ølboks/kopp kanskje?

Er man på byen, kan man alliere seg med bartender, eller iallefall sørge for å kjøpe runden selv. Da kan du få alkoholfritt øl i samme glass som vanlig øl, og ingen merker det:)

 

.. ellers er det jo den enkle varianten at man går på penicilin, men det kan jo vekke mistanke.. hehe.. :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...