Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Ville bare lage til et innlegg her til deg. Jeg føller med deg å håper du snart får treffe nurket ditt. Du må ha all verdens med lykke til med fødselen å jeg kommer til å lete gjennom blogg og her inne på barn i magen hver dag for å se etter deg. Gleder meg sinnsykt til det står et innlegg her at du har født. Nyt tiden fremover. Jeg tenker på deg. Lykke til. Hilsen meg og lille Charlotte(4 uker gammel i dag) min hjemmeside: http://www.lisamari.no
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg slenger med på denne. Kom over bloggen din for et par måneder siden, og fant ut at du var en særdeles morsom jente med mye mellom ørene. Etter det har jeg vært ivrig leser av både blogginnleggene dine og innlegg her på BiM/DiB. Du virker som ei oppegående jente som fortjener alt godt! Og du kommer til å bli verdens beste mamma :-) Jeg gleder meg også VELDIG til å lese at du har født, og enda mer til å se bilde av den lille jenta :-) Er supernysgjerrig på hvilket navn dere har tenkt å gi henne! Mange lykkeønskninger fra meg og min lille også. Som jeg sa i en annen tråd ; nå er du nærmere enn noensinne!
babygullz <3 vilde Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Åh =) Så utrolig koselig innlegg, Tusen takk =) Blir nok en fet overskrift når endelig snuppa mi er her! Gleder meg sykt til å endelig få henne ut, men nå er alt bare helt fjernt, og føles ikke som d skal skje noen fødsel her:p Tar en titt på hjemmesiden din etterpå nå=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå