Gå til innhold

Mens etter p-pilleslutt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, er nå ca. 2 uker siden jeg slutta på pilla, men ingen mens.

Vi har hatt sex ca. hver 2-3 dag helt siden jeg slutta på pilla.

Kan vi ha vært heldige å hatt EL allerede?

Vet jo det er vanskelig å si, men jeg har jo mine håp :)

Har prøvd å tyde slimet mitt, men... jeg blir aldri klok, det varierer så fra tid på døgnet osv... =/

Hvordan har det vært hos dere andre? Tok det lang tid før dere fikk EL og evt. mensen igjen etter pilleslutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk mens 2-3 uker etter pilleslutt i januar i år. Deretter var neste syklus var på 72 dager!!

Skrevet

Da jeg slutta på pilla fikk jeg mensen som vanlig 4 dager etter siste pille på brette. Mine sykluser etter det har vært på 28 - 42 - 37 dager. er nå på dag 33 og venter på tr eller positiv test. Vet ikke om jeg har el, har ikke testet...

Vi prøvde ikke i første syklus etter pilleslutt, men har lest om flere er inne som har blitt gravid med en gang. *misunnelig*

Skrevet

Ja, jeg håper jo at det klaffer på første forsøk. Vet også mange som har fått det til med en gang.

Det beste er vel å ha sex hver 2. dag helt til jeg evt. får TR eller positiv test...

Skrevet

Dette er også min første pp etter p-pilleslutt. Håper også at jeg har hatt el. Merket el-slim på dag 15 i syklusen og hadde det i 3 dager, pluss veldig ømme brystvorter, så hadde sikkert el. Så nå er det bare å vente å se.

Tror det er veldig forskjellig fra person til person når mensen kommer igjen. Forige gang jeg sluttet på pillen (ikke på grunn av å prøve å bli gravid) fikk jeg ikke mensen før etter 6 mnd. Men da var jeg heller ikke nøye på å se etter el-slim og sånt...

Vet ikke om du hadde noe nytte av svaret mitt, men jeg ønsker deg hvertfall lykke til!

Skrevet

Jeg slutta på pillen i august. Jeg ble gravid med en gang, men mistet igjen i uke 6. Jeg har opplevd dette 3 ganger nå, gravid rett etter p-pilleslutt og så mister jeg 5-7 uker på vei. De andre to gangene ble jeg gravid igjen et par sykluser etter sa'ene, og det resulterte i 2 skjønne jenter. Så jeg håper jeg blir like fort gravid igjen nå, og at den sitter bedre neste gang.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...