Vimsaaa Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Ble dere svimle, synsforstyrelser, kvalme etc når dere sluttet?
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Ja. Du må ta det rolig og følge nedtrappingen nøye, hvis ikke så får du slike bivirkninger...
Vimsaaa Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 Ja, jeg har trappet ned lenge egentlig,men er sånn allikevel.
Koseklompen Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 JEg har tatt nedtrappingen leeeenge.. Har i en tid brukt 5mg annenhver dag. Skulle sluttet for en tid tilbake men pga masse som har skjedd, så har jeg ikke "turt" før nå å slutte. Antar at kroppen min ble vannt til de 5mg annenhver dag og da jeg sluttet helt med de for 2-3 uker siden har jeg vært slapp, sliten, litt svimmel. trett og vært kvalm..
Matildesnusk + lille ups Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Da bør du ta nedtrappinga enda roligere. Jeg ba om 10mg-tabletter istedenfor 20mg som jeg pleide å ta, og så delte jeg de flere ganger og trappa ned med 2mg om gangen, hvis du forstår
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 jeg slutta på dagen jeg, og hadde ikke noe bivirkning. men synes ikke cipralex hjalp meg så mye heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå