Gå til innhold

Dere som har brukt cipralex


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble dere svimle, synsforstyrelser, kvalme etc når dere sluttet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Du må ta det rolig og følge nedtrappingen nøye, hvis ikke så får du slike bivirkninger...

Skrevet

Ja, jeg har trappet ned lenge egentlig,men er sånn allikevel.

Skrevet

JEg har tatt nedtrappingen leeeenge.. Har i en tid brukt 5mg annenhver dag. Skulle sluttet for en tid tilbake men pga masse som har skjedd, så har jeg ikke "turt" før nå å slutte.

 

Antar at kroppen min ble vannt til de 5mg annenhver dag og da jeg sluttet helt med de for 2-3 uker siden har jeg vært slapp, sliten, litt svimmel. trett og vært kvalm..

Skrevet

Da bør du ta nedtrappinga enda roligere. Jeg ba om 10mg-tabletter istedenfor 20mg som jeg pleide å ta, og så delte jeg de flere ganger og trappa ned med 2mg om gangen, hvis du forstår

Skrevet

jeg slutta på dagen jeg, og hadde ikke noe bivirkning. men synes ikke cipralex hjalp meg så mye heller..

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...