frøydis m/ 4 Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 til å begynne på jobb i morgen etter endt permisjon. Nå er det rett og slett ett år siden jeg gikk ut i fødselspermisjon og jeg har kost meg og nydt tiden sammen med lillevennen. Bonusen har vært å få bedre tid til de store ungene også. Rett og slett mer pusterom i en tidligere travel hverdag. Heldigvis begynner jeg ikke på fullt ennå. Skal jobbe 60% frem til nyttår og mannen tar ut sin permisjon nå, så vi slipper å levere Minsten noe sted :-) Kjenner at nå skal det bli godt å komme tilbake igjen og gjøre noe annet enn å være mamma. Men det er blandede følelser, for denne tiden har vært så rik og god. Tenk å få tilbringe dagene sammen med det viktigste vi har, - barna våre! Nå blir det andre ting som skal oppta meg og jeg skal bruke kreftene på. Gruer meg litt fordi jeg skal inn i delvis ny stilling på samme arbeidsplass. Når jeg kommer tilbake nå, får jeg ansvar for internkontroll og kvalitetskontroll på kontoret. Håper jeg får nåde til å trø litt forsiktig i dørene der det trengs, samtidig som jeg av hele mitt hjerte ønsker å rydde opp i rutiner som kan forbedres. Det kan nok for noen av mine kollegaer bli vanskelig at jeg skal påpeke ting som kan forbedres. Litt misnøye har det vært i forbindelse med at denne jobben ble tilbudt meg, men jeg håper det går seg til etterhvert. Håper dere krysser fingre for meg da :-)
selma07 og engel Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Lykke til!! Krysser alt jeg har:-)
Sara Rompompei Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Huh! Tenk det du... ett år raser fort avsted. Vi er heldige egentlig, som har denne muligheten til å ta en pust i bakken når vi får små gullskatter. Jeg forstår ikke hvordan man holdt ut tidligere. Tenk å levere fra seg en 6 uker gammel baby til dagmamma..... Det var jo hverdagen til våre foreldre. Det kommer helt sikkert til å gå finfint i den nye stillingen din. Du er kjent, kjenner rutiner, kollegaene og måten ting gjøres på din arbeidsplass. Det blir trygt og fint og spennende på en gang. Her har de rett og slett visst at du var den de trengte til denne jobben. Og det skal du vel være stolt av. Så får de andre bare være så misunnerlige de bare vil. Lykke til med jobbstart i morgen! Jeg krysser fingre og tær )
Maud Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Nå er du sikkert på jobben og jeg tenker på deg og krysser fingrene. Når minsten din er sammen med pappa vet du jo at han har det bra. Nesten like bra som hvis han var sammen med deg ;-) Jeg antar at dagen i dag og de nærmeste blir lange og at du kommer til å tenke mye på dem som er hjemme, men plutselig er du igjen fanget inn i travle dager og morsomme utfordringer. Håper også at du kommer til å trives med ny jobb og spennende oppgaver. Å kontrollere tidligere kolleger kan være en utfordring, men du vet jo hva det er viktig å ta tak i og de kjenner deg helt sikkert som en flott dame som ikke er ute etter å ta noen. Derfor er jeg heeelt sikker på at dette kommer til å gå bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå