2barnsmamma77 Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Var en snartur på butkken. Kom hjem og bikka har spist alle Novaluzid tablettene mine. Nå sitter jeg her uten melk som jeg glemte å kjøpe, uten banan (guttungen tok den siste til kvelds) og full av kaffe som jeg proppa i meg etter middag. Er i uke 35, magen er på det høyeste og det er like før jeg spyr her jeg sitter... At jeg aldri lærer å gå fra spisende ting på stuebordet!!! Kan bli en trivelig natt.
.:(HerQ):. Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 hunden din bør oppsøke veterinær. hunden din kan dø! få noen til å dra med den!
2barnsmamma77 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 Hunden klarer seg den.. 5 tabletter på 60 kg hund!! Har sjekket det, ingen fare for ho..
**Frøken84** Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Han får iallefall ikke halsbrann med det første;o) hihihi...
MiLady Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Kanskje begynne å lære å ta bort spisende ting allerede nu, ikke lenge til du får ei som har lange fingre, når ho kommer i den alderen. Hvis jeg forsto det dit hen at du skulle få ei jente?
2barnsmamma77 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2008 Så sant så sant!! Er i grunn veldig flink til det med en matgla hund i hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå