Lady81¤Alexander¤Tobias Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 har hatt posen i 1 år nå. Tok av trekket i sommer Har nå STORE problemer med å få glide d på igjen. Noen som har vært borti d????
~sjiraff~ Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Tok av trekket? Eller mener du at du tok av toppen? Har gjort det flere ganger, aldri noe problem å få den på igjen... Bare sørge for at glidelåsen kommer ordentlig ned før du begynner å dra..
Mamma med to søte små Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Prøv å smøre med litt vaselin eller stearin, så glir den nok litt lettere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå