klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 ??? bortsett fra de gangene man lurer på noe mer flaut eller intimt noe??? Hermoride og sex spm feks?? Helt ok det, men å drive å kommentere i hytt og pine på andre sine innlegg som anonym??? Hva får man ut av det då??? Da har man virkelig bruk for å få ut litt "crap" mener no eg.... Dere anonyme avhengige:prøv å begrens det til de spm som gjerne dere selv stiller som er heller pinlige.... Noen som er enige med meg eller???
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Absolutt!!!!!!!!!!!For å fjerne hele anonymknappen igjen!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Hallo, ingen vet da hvem du er bak nick'et! Eller vil du kanskje legge frem fullt navn og adresse?
noje Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Skønner meg ikke på dere jeg. For å si det slik, ingen kjenner nicket mitt uansett, så det er vel ett fett om man er anonym eller ikke. Tror dere sitter med datan for mye jeg, siden dere klarer å legge dere borti hva andre gjør og ikke her inne..... og at dere tar dere nær av hva folk sier og ikke....dere aner jo ikke hvem det er samme om det står nick eller ikke??????
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2008 vi som tør å stå med nicket bjeffer ihvertfall ikke på hverandre..... dere trenger seriøst hjelp... kjenner eg begynner å bli litt irritert faktisk..hehe. så teit jeg er....gidd ei å bruke energi på å irritere meg.....noe som visse andre gir flatt jern på.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå