Stolt mamma! Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Nå har eg har uregelmessige rier siden kl.5imorges - begynner å bli trøtt og lei.... Å så e det jo såååååå vondt!! Hvor lenge er det vanlig å gå med uregelmessige rier før de blir regelmessige??
alvilde Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 har du ringt føden? det er jo tungt for deg å gå sånn
MammaTil2Gulljenter Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 varierer veldig, du kan gå veldig lenge med uregelmessige...prøv å sov nå, de blir vondere etterhvert som de kommer tettere...det er lettere sagt enn gjort, men et godt råd:) Lykke til
Stolt mamma! Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2008 Snakket me føden i kl.17 og fikk råd om å legge meg i badekar+ sove. Lå i badekaret i 1time - hjalp litt. Prøvde å sove - men totalt umulig når en har rier... Når jeg går rundt kommer riene ca hvert3min - når eg sitte i god-stolen kommer de ca hvert 10min...
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 hvor lenge varer riene??
Gjest Mammamoms Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Det høres da ut som det nærmer seg noe nå! :-) Lykke til med den kommende natta og morgendagen!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 13. oktober 2008 #8 Skrevet 13. oktober 2008 Sa de noe på føden om når du kunne få komme inn på sjekk? Har du lang vei til føden? Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en sjekk snart,og heller risikert å blitt sendt hjem igjen,så du vet hvordan du ligger an i løypa..
Stolt mamma! Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. oktober 2008 Nå e det enda kortere tid mellom riene når eg sitte i godstolen og... Har sendt samboeren i dusjen - nå kjøre me snart til føden! (tar 20min å kjøre til sykehuset)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 13. oktober 2008 #10 Skrevet 13. oktober 2008 Jippi,heldig du!!! Håper du blir mor idag da:-) Krysser fingrene for deg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå