ZamZam Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 En god gammel en for å varme opp i kveld.. I min enorme veske finnes det: -en 1,5 l flaske med vann -en tåteflaske med vann -tre smokker -fire småbiler -et sesam stasjons hånkle -klinex -lipgloss -tyggegummi -lommebok -telefon -div kviteringer som ikke skal bo der. -bilnøkkel (skal heller ikke bo der. ) -digital kamera -2 fargestifter -to kulepenner - en liten blokk -en pakke våtservietter -en bleie
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Haha, jeg får kanskje den korteste lista jeg, for akkurat nå ligger det kun en lipgloss der. Og før i dag var det -lipgloss -mobil -lommebok -nøkler Har helt kommet utav det med å bruke veske etter at jeg gikk fra å ha tingene mine i stelleveske/vogn til å bare ha det i jakkelomma...
Stjerne37 Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Smokk nøkler til jobb vannflaske lebestift kleenex mp3 spiller leppomade halslinser ob pose med salt sild.
Mrs. Bouquet Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Har ett par stellevesker og der ligger det litt forskjellig. Men sånn ellers når jeg bare skal ut døra alene eller ut å handle matvarer bruker jeg jakkelommene til å ha mobiltelefon, bankkort, sertifikat og nøklene i. Når jeg skal til legen bruker jeg en liten plastpose fra H&M og der har jeg urinprøve og helsepapirene. Skikkelig damete =)
Sånn kan det gå Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Bruker ikke veske. Har mobilen i den ene bukselomma, nøklene i den andre og lommeboka i baklomma. ;-)
flust Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 En vannflaske Solbriller Solbrilleetui med 110 euro Ordbok Kladdebok 2 fagbøker Penalhus Muslibar Lipgloss Lommebok Telefon Kulepenn
UnePune äntligen hemma! Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Hvilken veske?? Gått stort sett i stellevesker i det siste her =P Om mine personlige eiendeler oppi der er ingenting eller mobil og pung =)
LegallyBlond Skrevet 13. oktober 2008 #8 Skrevet 13. oktober 2008 -kleenex -2 penner -1 skrivebok - norske lover studentutgave - godteripapir + div annet papirboss... - studentbevis -bussruter -bind -overstrykningstusjer -en liten post-it blokk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå