Kvinne22 Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Når kommer den? Er veldig utålmodig nå, alle har jo mager føler jeg unntatt meg:( burde den ikke begynne å komme snart?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Det kommer vel mye an på om du er førstegangs eller ikke. Jeg er det, og her kom det en liten kul først godt etter 20. uke. Er 24+5 i dag, og det er fremdeles mange som ikke ser at jeg er gravid - de tør i alle fall ikke spørre om det ennå!
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Eg e 20+6, førstegangs, å magen holler på å komme her tror eg:) mn ser fortsatt berre ut som eg har spist en stoor middag.. Men det er jo veldig individuelt når folk får mage, noen får i 3 mnd, å andre må vente til 5-6 mnd.. Er veldig utålmodig eg også, gleder meg sonn til at eg kan vise til alle at eg er gravid
VinterSol+2 Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 min mage begynte å titte frem rundt 18-19 uker sist, husker jeg. det har ikke så mye å si på om du er første- eller andregangs, men bl.a hvor dypt bekken du har osv. noen av oss har bare enkelt og greit god plass inni der;) damene i min familie har brede hofter og dype bekken, selv om vi ikke er så store sånn ellers. og da min mormor gikk med mamma, visste ikke bestevenninnen hennes at hun skulle ha barn før hun fødte! (den gangen skulle det jo lissom være så hemmelig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå