Gå til innhold

Et lite spm fra meg!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mottar full OS nå som er på 10800,- Hvis jeg begynner og jobbe annenhver helg og tjener 7400,- hvor mye blir OS redusert? Og må jeg begynne og skatte av den da?

 

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nok ikke et branok svar til deg, men vet bare at vi kan bare tjene opp til 3000,- i mnd for at de ikke skal redusere os, utover dette bli os redusert...

Skrevet

Det blir ikke redusert så mye ihvertfall,det lønner seg uansett. Men hvor mye den blir redusert vet jeg ikke. Og du blir nok trukket litt i skatt,men det år du igjen i skatteopppgjøret;)

Skrevet

Ok så det lønner seg da? Skal bare jobbe 6 dager i mnd og det er jo ikke så mye..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...