Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg mottar full OS nå som er på 10800,- Hvis jeg begynner og jobbe annenhver helg og tjener 7400,- hvor mye blir OS redusert? Og må jeg begynne og skatte av den da? Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har nok ikke et branok svar til deg, men vet bare at vi kan bare tjene opp til 3000,- i mnd for at de ikke skal redusere os, utover dette bli os redusert...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Det blir ikke redusert så mye ihvertfall,det lønner seg uansett. Men hvor mye den blir redusert vet jeg ikke. Og du blir nok trukket litt i skatt,men det år du igjen i skatteopppgjøret;)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Ok så det lønner seg da? Skal bare jobbe 6 dager i mnd og det er jo ikke så mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå