Gå til innhold

Ang røykekutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke tro at jeg har klart og holde meg så lenge uten røyk...jeg er skikkelig stolt av meg selv.

Har holdt meg 12 dager idag, og på alle de 19 årene jeg har røyka,har jeg ikke klart og holde meg en dag eigang...

Men jeg tenkte at nå er det stopp.

Jeg sliter veeeeeldig med å bli gravid...det tar så mange år mellom hver gang,mista i ma i mars, har hatt 3 inseminasjoner etter det,men ingentilng biter på denne kroppen min...aaarggghhhh

Jeg har lest et sted at hvis en slutter å røyke så får en umiddelbar virkning på fruktbarheta...

Er det noen av dere jenter som har fått "bevist" det sjøl?

Som sagt var jeg gravid men mista, jeg røyka minimalt i ei uke da jeg ble gravid og er nesten litt overbevist om at det var pga røykenedsettinga som var grunnen

Jeg har ikm den 19 oktober så det blir spennende....

Håper virkelig at jeg kan bli gravid igjen...

Takk takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Gratulerer sååå mye med røykekutten!! :) Ja, det er helt sikkert det beste du kan gjøre for å øke fruktbarheten din! :)

Jeg sluttet etter 12 år, og det er så deilig å være fri. :) Er du plaget med røyksug da? Like etter jeg sluttet kjente jeg mye på suget, og utfordret det. Tenkte "kom igjen! Gi meg alt du har!" og kjente godt etter. Da fant jeg ut at røyksuget er veldig svakt når en utfordrer det, og etter hvert forsvant det helt. Ganske artig å tenke på nå noen år senere.

Håper at du blir gravid nå da! :) Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...