Gå til innhold

Engangsstønad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste at en tidligst kan få det i uke 26...kan en levere søknaden før,så en får det utbetalt til uke 26,eller må en vente og så levere søknaden i uke 26?Noen som vet eller har gjort detter?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg prøvde også å levere før uke 26 men de sa jeg måtte vente til jeg var 26 på dagen å da må du ha vært på kontroll slik at det sånn at det står uke 26 på svangerskapspapirene.

Skrevet

Snakket med en som jobber for NAV,han anbefalte å levere søknaden i uke 24 så var en kanskje heldig å motta den i uke 26:)

Skrevet

Jeg snakket med nav her om dagen og da sa de at søknaden må leveres etter uke 26 med legeerklæring på at du er 26 uker på vei. Det må også stå termindato på legeerklæringen.

Skrevet

Fikk beskjed at om jeg leverte før det han sa,ville den komme i retur..Bor i Kristiansund...er vel litt forskjellig hva hvert kontor sier..

Skrevet

hvem får engangsstønad? hvem kan søke om det?

Skrevet

hallo? når jeg gikk gravid i 2006 leverte jeg søknade i uke 19/20. jeg fikk beskjed om at det var best siden jeg allerede var der og søkte om en del andre ting. da ble de utbetalt i uke 28, det var det ble ble før.

Skrevet

jeg bor i kristiansand å jeg fikk også beskjed om at hvis jeg leverte den før uke 26 fikk jeg den i retur

• 1 måned senere...
Skrevet

En uke igjen til jeg er 26 uker på vei og i dag fikk jeg søknaden i retur....Tullete at de skal si forskjellige ting innad i nav...Grr..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...