Gå til innhold

Åssen bordkort hadde du i bryllupet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller om du har vært i noen, og sett noen fine....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg laget kort i samme stive papir som innbydelsene (og senere takkekortene) - lys, lys lilla. Hadde brukt en litt spesiell font på invitasjonene som jeg selv kopierte for hånd til bordkortene, og så trædde jeg perler av ulike varianter (noen i glass, noen hvite og noen blanke fargede i lilla) med knuter mellom på fiskesen (sånn at perlene ikke kommer helt inntil hverandre) og snurret et par ganger rundt den ene siden (bak navnet liksom). Høres litt fjernt ut når jeg forklarer, men det ble ganske fint altså, hehe.

Skrevet

Perlepynt i samme stil (men på ståltråd) ble også brukt i borddekorasjoner og brudebukett...

Skrevet

jeg er ikke gift men var nettopp i bryllupet til søsteren min.

hun hadde bordkort i samme stil som invitasjonen.

bordkortene stod vedsiden av en eske i samme stil med gullbånd rundt med 3 spesielle sjokolader oppi =)

Skrevet

jeg har vært i et brylupp der bordkortet ble et rødvinsglass malt med navnet på gjesten.. fargen på malingen gikk i sammestil som servietter og innbydelse....

Skrevet

Jeg kledde fyrstikkesker med lilla filt.. Satte på to gull-hjerter over en lapp med navnet på..

Oppi la jeg sjokoladehjerte, også la jeg oppi en lapp med oppgave til hver enkelt gjest.. ( oppgavene laga min forlover)

Skrevet

Vi hadde en liten blomstervase ( 5 kr på Ikea) med en rød rose oppi til hver gjest,hadde laget "lapp" i to forskjellige grønnfarger (samme som serviettene å innbydelsene våre) med navnet på gjestene.Knyttet navnelappen rundt halsen på vasen med et "gjennomsiktig" grønt bånd.

Vasene ble blomsterpynten på bordet,hadde ikke noen andre blomster da dette ville blitt for mye.

Gjestene satte stor pris på å få ta med seg "bordkortet" sitt hjem :)

(vasen og blomsten ble liksom vår "gave" til gjestene)

Kjøpte mange buketter med roser på Ica maxi så det ble ikke så dyrt :)

Skrevet

Jeg hadde tøyservieter som jeg hadde brodert navnet på. 60 gjester. Jeg gjør det aldri igjen! men fikk mye skryt og mange av gjestene bruker servittene sine fortsatt, 7 år etter....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...