SnartLeah Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Tilvenning mener jeg...ikke store mengder,men bare sånn at de tilvenner seg en annens mak bla.? Datter'n min er 3 uker, er det for tidlig å gi henne litt?
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Synes ikke det er noe vits i så tidlig nei, de får mer enn nok væske i seg gjennom mm/mme. Er enda lenge før de trenger å drikke vann. Har ikke begynt å tenke på det før de har begynt med annen føde etter anbefaling fra helsesøster. Sånn ca 5-6mnd har de vært da.
Yarn Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Så lenge det ikke er kokende hete, synes jeg også det var litt tidlig. Ikke nødvendig å fylle den lille magen med vann som tar plass for melken. Tror nok de fleste klarer å venne seg til vann når det er tid for det.
wilma07 Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 vi har kun gitt kokt avkjølt vann til babyen når han el hun har hatt vondt i magen. men det er bare snakk om noen dråper. ville ventet med å gi vann ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå