Liagora med 2 jenter Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Våknet klokka 07.00 på morgenen av litt magesmerter, når jeg reiste meg opp av senga så bare rant det ut. Var litt usiker på om det virkelig var igang, men regnet nesten med det siden jeg var 11 dager over termin. Kjente at magesmertene kom i tak og ble bare sterkere og sterkere. Litt før åtte dro vi på sykehuset, og da var det kraftige rier. Kom på sykehuset i åtte tiden og fikk vite at jeg hadde 6 cm åpning, så det ble rett på fødeavd med lystgass. Litt over ni var hun født, en vakker solskinnsdag:o) HERLIG! Gled dere alle sammen og lykke til er min siste hilsen her inne for denne gang.
babyfrøken *mamma* Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Så koselig lesning!! (",) Synes det er så mange dramatiske fødselshistorier her inne, så dette var et trivelig avbrekk ;o) Gratulerer så mye!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå