Gå til innhold

jepp, dette kvalifiserer til teite dib-spørsmåø..Ang. soving

Anbefalte innlegg

Skrevet

kællen i huset ankommer torp flyplass kl åtte ikveld. da har fireåringen normalt vært i seng ca en halv time..

jeg skal hente min kjære, og har liksom litt lyst til å ha med storebror..(mini legges selvsagt)

Hvor stor innvirkning får det for en som normalt sover fra halv åtte til kvart over syv å legge seg halv ti??? Blir'n heelt kake??

(har seg nemlig sånn at husbonden drar rett til bergen 06.00 i morgeh, og da får'n ikke settgutta på leeenge.Hjelper LITT å se storebror litt ikveld)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forskjellig fra barn til barn. Her i huset ville det ikke blitt noe problem. Ta han med. Tenk så stas å få være med å hente pappa!

:o)

Skrevet

jeg blir i godt humør når jeg får de svarene jeg ønsker..hehe

Skrevet

Her hadde det gått bra. Og om han er trøtt så sovner hn vel bare i bilen =)

Skrevet

Det er jo bare èn dag, så dere holder vel ut begge to? Skal du jobbe i morgen, eller? Hvis du har fri kan han jo evt få sove litt lenger i morra hvis han klarer det... Eller legge inn en liten siesta i løpet av dagen, om ikke han sover så hviler litt med lydbok, lese litt bok sammen eller en filmsnutt?

Skrevet

Her huset er et ingen slavske rutiner. Selv om de legger seg 18 45 og 19 til vanlig kan de godt legge seg 21 uten noen problem. Kommer ann på ungene og hva de er vant til. Du vet sikkert best selv =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...