marien - FØDEKLAR! Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg synes anonym-knappen burde bli fjernet igjen, for maken til hetsing det ble etter at den kom tilbake!
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Skrev akkurat et innlegg om det samme -men signerer denne også!
BABY-JENTE Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 det er synd at folk er så spydige.... :-(
skomring Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Synes også det er dumt når mange benytter seg av den å kanskje svarer litt frekt i blant.. Men den er jo grei å ha hvis noen har spørsmål di kanskje helst vil være anonyme når di stiller.
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 signerer den jeg også. en ting at damene her har masse hormoner, men det virker jo som om et par stykker går inn for å såre ..
MintCondition Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Øh, har ikke lagt merke til noen anonym hetsing jeg. Mulig folk er litt dryge hårsåre også iblant..
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Helt enig burde blitt fjernet igjen - kommer garantert bare til å bli verre også.Er jo foreløpig så kort tid siden den kom tilbake at jeg er sikker på at det kommer til å ta enda mer av.Og forstår absolutt ikke poenget med å bruke anonym på helt vanlige spørsmål/svar (som ikke har noen antydning va noe flaut eller intimt over seg).
my71 Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg skriver meg også opp på denne etter å ha lest hamburgertråden. Men synes at anonymknappen kan være fin å ty til ved spesielle tilfeller og ønsker den ikke fjernet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå