Klar Som Et Egg Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg skal i barnedåp til søndag, og der serveres snitter med bl.a. eggerøre og røyket laks.. Det er jo mye annet snadder der som jeg kan spise, men det er favoritten over alle favoritter!! Er det slik at det er helt rå og gravet fisk en skal holde seg heeeelt unnå, men gravet/røyket fisk skal inntas ferskest mulig...? Det er jo et catering-firma som lager, lurer på hvor fersk laks de bruker da..
erotica80 *3boys1girl Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 mener at en ikke skal spise røyket laks...men er ikke 100% sikker......
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Røyket laks kan spises hvis den er heeelt fersk. Jeg ville ikke spist annen røyka laks enn den jeg hadde åpnet pakken på selv, men jeg er lettere hysterisk også Se www.matportalen.no - kostholdsråd for gravide.
Vil Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Ja, er den fersk går det greit, hvis ikke går det ikke greit? Jeg tok sjangsen i et bryllup for fire uker siden. Regnet med at alt var innkjøpt helt nylig, og det gikk bra. Spiste veldig lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå